Wdrożenie systemu
Soflab ERP

  • point-10

    Wsparcie na każdym etapie wdrożenia

  • point-10

    Opieka powdrożeniowa

  • point-10

    Autorski system zarządzania zmianą

Etapy wdrożenia systemu
Softlab ERP by Asseco

Kontakt z konsultantem Softlab ERP

Rozpoznawszy potrzeby i sytuację, konsultant udzieli wszelkich niezbędnych informacji.

Analiza wdrożeniowa

Zespół projektowy zdefiniuje ostateczne wymagania odnośnie systemu

Przygotowanie infrastruktury

Przygotowanie i konfiguracja środowiska komunikacyjnego i systemowego niezbędnego do uruchomienia systemu Sofltab ERP

Konfiguracja systemu

Dostosowanie wybranych modułów systemu tak, by dopasować standardowe funkcjonalności do potrzeb klienta

Dostosowanie do potrzeb

Modyfikacje i rozszerzenia funkcjonalności standardowych oraz utworzenie funkcjonalności dedykowanych specjalnym potrzebom klienta

Import danych

Wprowadzenie danych produkcyjnych, umożliwiających uruchomienie systemu

Testy

Upewnienie o poprawności działania

Szkolenie pracowników

Szkolenie użytkowników systemu i udostępnienie filmów instruktażowych

Uruchomienie systemu

Rozpoczęcie pracy na wersji produkcyjnej systemu

Usługi podwrożeniowe

automatyzacja

Usługi serwisowe

analizy bi

Usługi rozwojowe

kompletnosc

Usługi dodatkowe

Bezpieczny upgrade systemu

Nasz autorski system zarządzania zmianą usprawnia implementację i testowanie zmian dokonywanych w aplikacji ERP.

Optymalizacja stanów magazynowych

System pozwala na optymalizację stanów magazynowych, zarówno surowców dla produkcji jak i towarów handlowych dla sprzedaży, wykorzystując do tego celu historię operacji oraz zaawansowane mechanizmy propozycji zakupów. 

scren
scren

Planowanie zatowarowania

Moduł wspiera skuteczne planowanie zatowarowania, pomagając uniknąć sprzedaży utraconej, przestojów w produkcji, a także zbyt wysokich stanów magazynowych. 

Zarządzanie zapasem magazynowym

System umożliwia właściwe zarządzanie zapasem magazynowym, uwzględniając takie informacje jak m.in. stany minimalne, maksymalne, towary zamówione, towary w drodze, sezonowość, trendy, czy parametry dostaw określone dla dostawców. Właściwe zarządzanie stanem magazynowym pozwala uniknąć m.in. zamrożenia kapitału w towarach niskorotujących. 

scren

Analizy sprzedażowe

Analizy w obszarze sprzedaży obejmują zarówno zamówienia od odbiorców jak i sprzedaż, a wykorzystując unikalne mechanizmy rozliczenia wartości obrotów przy zastosowaniu wielu ciągów rozliczeń, uzyskujemy analizę rentowności sprzedaży z uwzględnieniem późniejszych korekt wartościowych i rabatów retrospektywnych w zakupach. 

scren
scren

Analizy magazynowe

W obszarze magazynu analizy obejmują m.in. wartość zapasu, dynamikę obrotów, wskaźniki rotacji, wiekowanie zapasów, analizę ABC i XYZ. 

Analizy zarządcze

Dodatkowo w przypadku zastosowania modułu Analizy zintegrowanego z modułem Logistyka i Sprzedaż dostępne są analizy na poziomie zarządczym,uwzględniające zarówno graficzne jak i tabelaryczne analizy danych, pozwalając na spojrzenie na dane na wybranym poziomie szczegółowości. Wykorzystują one najnowszą technologię wielowymiarowych analiz, przy jednoczesnym ograniczeniu do minimum obciążenia serwerów bazodanowych.

scren

Rozwiązanie umożliwia m.in.:

  • Wykorzystanie bazy REGON w celu uzupełniania danych kontrahentów. 
  • Weryfikację czynnego płatnika VAT, aktywnego numeru VAT w UE, wspierając wewnętrzne kontrole biznesowe jako element należytej staranności w VAT. 
  • Integrację z firmami kurierskimi. 
  • Wykorzystanie uniwersalnego interfejsu SL_API. 
  • Wykonanie szybkich importów i eksportów w wielu formatach np. XLS, CSV. 
  • Automatyczne eksporty do modułu finansowo-księgowego oraz pozyskanie z niego informacji np. o rozrachunkach czy płatnościach przeterminowanych. 
  • Wykorzystanie dedykowanej aplikacji (serwera integracji) HCOM do komunikacji z urządzeniami zewnętrznymi. 

Zapytaj o szczegóły

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą albo chcesz uzyskać więcej informacji, wypełnij formularz lub zadzwoń. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i po rozpoznaniu sytuacji będzie mógł podać szacunkowy koszt wdrożenia

Zapytania ofertowe

Hotline dla Klientów






    Przewiń do góry