- Powiadomienie e-mail o wystawieniu dokumentu
- Powiadomienie SMS o wystawieniu dokumentu (usługa płatna dodatkowo)
- Możliwość zarządzania powiadomieniami SMS oraz parametrami nadawcy
powiadomienia o wystawieniu dokumentów
System Zarządzania Zmianą stworzony przez Asseco Business Solutions jest jednym z najbardziej zaawansowanych tego typu rozwiązań, jakie można spotkać w systemach klasy ERP.
Profesjonalny System Zarządzania Zmianą oferowany przez Asseco Business Solutions jest narzędziem gwarantującym klientom bezpieczne i stabilne użytkowanie oraz rozwój wdrożonej aplikacji.
Implementacja zmian wdrożeniowych, odpowiadających specyficznym wymaganiom klienta, realizowana w oparciu o System Zarządzania Zmianą, daje gwarancję przenoszenia tych zmian w ramach upgrade’u systemu Softlab ERP by Asseco do wyższych wersji.
W ten sposób klient ma zagwarantowany dostęp do funkcjonalności (i korzyści z nimi związanych) powstających w wyniku prac rozwojowych realizowanych przez zespoły programistyczne Asseco Business Solutions, przy jednoczesnym zachowaniu własnych dedykowanych funkcjonalności.
Warto podkreślić, że wybór systemu Softlab ERP by Asseco (poprzez fakt dostępności Modułu Zarządzania Zmianą) stanowi dla klientów swoiste ubezpieczenie projektu. Oznacza bowiem, że w przyszłości wszelkie zmiany funkcjonalności aplikacji będą realizowane dużo sprawniej i bezpieczniej niż w innych, dostępnych na rynku rozwiązaniach.
System pozwala przede wszystkim na uporządkowanie procesu oraz zminimalizowanie ryzyka związanego z wprowadzaniem jakichkolwiek zmian do programu ERP, w trakcie jego użytkowania (tj. zmian obejmujących aktualizację oprogramowania o nowe wersje, wprowadzanie zmian funkcjonalnych, itp.).