Porozmawiaj
z ekspertem
systemu
Softlab ERP
by Asseco

+48 728 325 752

Sekretariat: modułu służy do rejestracji wpływających dokumentów zewnętrznych firmy.

W tym również wpływających faktur zakupowych. Obsługa obiegu dokumentów jest zakończona procesem księgowania w rejestrach VAT.

Moduł współpracuje z rozwiązaniem elektronicznej wymiany dokumentów (SEOD).

Pozwala na skanowanie oraz archiwizację przychodzących dokumentów papierowych.

Zakres funkcjonalny

 

 

  • Rejestracja informacji nagłówkowych i stopki dokumentu (kwot w stawkach VAT) oraz terminarza płatności.
  • Powiązanie z dokumentem załączników w formie elektroniczne.
  • Zarządzanie synchronizacją informacji o załącznikach, umożliwiając dostęp do nich z innych modułów.
  • Przeniesienie dowodów do części księgowej.

 

Wdrożenie modułu Sekretariat

umożliwia usystematyzowanie obiegu dokumentów wewnątrz firmy, a jego prosta konstrukcja pozwala na obsługę również przez osoby mające niewielkie doświadczenia w pracy z komputerami i w księgowości.

 

Dokumenty w module Sekretariat zostały pogrupowane w rejestry:

  • Dokumentów krajowych.
  • Dokumentów importowych.
  • Dokumentów UE.

 

W celu zarządzania wysyłką dokumentów papierowych prowadzony jest w module rejestr paczek dokumentów z sekretariatu.

Co zyskasz wdrażając nasz system?

Automatyzacja procesu rejestracji faktur (elektroniczny obieg dokumentów)
Zmniejszenie ryzyka zgubienia czy zniszczenia faktur w postaci papierowej.

Kontakt z nami

Dane osobowe podane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane przez Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie (kod pocztowy: 20-607), ul. Konrada Wallenroda 4c wyłącznie w celach doraźnych, związanych z odpowiedzią na przesłane zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do udzielania odpowiedzi.