Bezpieczny upgrade i zarządzanie zmianą

Softlab ERP by Asseco cechują unikalne mechanizmy zarządzania zmianą zapewniające bezpieczne i stabilne użytkowanie oraz rozwój wdrożonej aplikacji.

Autorski system zarządzania zmianą

Zadaniem naszego autorskiego systemu zarządzania zmianą jest usprawnienie implementowania i testowania zmian dokonywanych w aplikacji ERP oraz przenoszenie tych zmian do środowiska produkcyjnego. Wszelkie zmiany wprowadzane do systemu Softlab ERP by Asseco w trakcie procesu kastomizacji nie modyfikują standardowej części produktu. Podniesienie wersji nie jest więc równoważne z nowym wdrożeniem i odbywa się niezwykle szybko.

Bezpieczeństwo wprowadzania zmian na wszystkich etapach projektu

Metoda wprowadzania zmian w oparciu o system zarządzania zmianą jest realizowana zarówno na poziomie projektu wdrożeniowego, jak również po jego zakończeniu – w ramach prac rozwojowych realizowanych na etapie umowy serwisowej. Taka implementacja zmian wdrożeniowych daje gwarancję przenoszenia tychże zmian w ramach upgrade’u systemu  Softlab ERP by Asseco do wyższych wersji. W ten sposób zapewniamy dostęp do funkcjonalności powstających w wyniku prac rozwojowych, przy jednoczesnym zachowaniu dedykowanych, kastomizowanych funkcjonalności.

Proces dokonywania zmian krok po kroku

System zarządzania zmianą pozwala na uporządkowanie tego procesu oraz zminimalizowanie ryzyka związanego z wprowadzaniem jakichkolwiek zmian do aplikacji ERP w trakcie jego użytkowania.

Zdefiniowanie ustawień repozytorium

Pierwszym krokiem w procesie dokonywania zmiany w Softlab ERP by Asseco jest zdefiniowanie ustawień całego środowiska bazodanowego w tzw. Repozytorium (baza danych REP). Oznacza to zaprogramowanie, na jakich serwerach, w jakich bazach danych i w jakiej kolejności będą uruchamiane poszczególne skrypty (wprowadzane zmiany). Repozytorium przechowuje całą przygotowaną konfigurację systemu, wraz z historią uruchamiania skryptów.

Baza deweloperska i testy

Następnie prace konfiguracyjne i wdrożeniowe prowadzone są w bazie deweloperskiej (baza DEV). Po dokonaniu ww. zmian w bazie deweloperskiej (nie ingerujących w bieżącą pracę systemu ERP) wszystkie wprowadzone skrypty są testowane w bazie testowej (baza TEST).

Implementacja

Po uzyskaniu pozytywnych wyników testów wszelkie dokonane zmiany w systemie mogą zostać już zaimplementowane w bazie produkcyjnej (baza PROD) i być widoczne dla jej użytkowników.

Zapytaj o szczegóły

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą albo chcesz uzyskać więcej informacji, wypełnij formularz lub zadzwoń. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i po rozpoznaniu sytuacji będzie mógł podać szacunkowy koszt wdrożenia

Zapytania ofertowe

Hotline dla Klientów






    Przewiń do góry